ضمانت
بعد از دریافت و مشاهده محصول توسط مشتری، چنانچه مغایرتی بین درخواست مشتری و کالای ارسال شده مشاهده گردد، مشتری میتواند بدون مخدوش و پاره کردن کارتن محصول، آن را به آدرس دفتر آهیل مارکت مرجوع کند. ملاک تشخیص مغایرت، مشخصات فنی نوشته شده در وب سایت است. در این حالت از باز کردن، مخدوش کردن و یا نوشتن روی مرسوله خودداری کنید. همچنین اگر بعد از گذشت 24 ساعت از دریافت محصول توسط مشتری، پیگیری مغایرت کالا و تماس با پشتیبانی فروشگاه انجام نگیرد، به درخواست تعویض محصول پاسخ داده نخواهد شد.
در صورتی که آسیب قبل از تحویل گرفتن بسته قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن بسته خودداری نماید
شرایط گارانتی:
کالای معیوب دارای ایراداتی باشد که توسط سازنده و به دلیل نقص در تولید (نقص فنی)، به دستگاه وارد شده است.
همراه داشتن جعبهی محصول.
همراه داشتن برچسب گارانتی.
همراه داشتن فاکتور خرید معتبر.
موارد عمومی که موجب ابطال گارانتی میگردد:
هرگونه ایراد فیزیکی و ظاهری، عیوبی که در اثر کشیدگی و ضربه که باعث جدا شدن قطعات، ترک خوردگی، شکستگی و پارگی گردد.
(تـرک خوردگی، تغییر شـکل، آب خـوردگی، سـولفاته شدن، زنـگ زدگی و هرگونه آسیب عمدی یا غیر عمدی که باعث تغییر شکل ظاهری و فیزیکی کالا شود)
نفوذ هرگونه مایعات به داخل دستگاه. باتوجه به عدم امکان بررسی شرایط استفادهی کاربر، این مورد برای دستگاههایی که دارای مقاومت در برابر غبار و آب میباشند نیز صدق میکند.
استفادهی نادرست از دستگاه و خارج از شرایط توصیه شده توسط سازنده.
باز شدن دستگاه و تعمیر توسط افراد یا مراکز متفرقه.
هرگونه دستکاری، مخدوشسازی، دخل و تصرف در اطلاعات برچسب گارانتی و یا جداسازی آن از روی جعبهی محصول.
علاوه بر موارد بالا، شرایط برای هردسته کالایی متفاوت میباشد که به شرح زیر است:
هدفون، هدست، هندزفری بلوتوث و اسپیکر:
مواردی که موجب ابطال گارانتی این دسته محصولات میشوند عبارتند از:
هرگونه ایراد ظاهری مانند شکستگی، ضربهخوردگی، پارگی یا کشیدگی سیم، بادکردن باتری
شکستگی یا فشار بیشاز حد به سوکت یا جک هدفون
تماس با مایعات و مواد شیمیایی
باز شدن دستگاه خارج از خدمات نانوتل، حتی بهصورت جزئی
نکته:کابل، کیف، مبدل، هوک، ایرپد و دیگر اقلام همراه دستگاه شامل گارانتی نمیباشد.
پاوربانک
مواردی که موجب ابطال گارانتی این دسته محصولات میشوند عبارتند از:
هرگونه ایراد ظاهری مانند شکستگی، ضربهخوردگی و زنگزدگی، بادکردن باتری
شکستگی یا فشار بیشاز حد به پورت
نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی و سولفاتگی پورت یا بُرد دستگاه
نوسانات برق، استفاده از شارژر غیر استاندارد و بوی سوختگی در دستگاه
باز شدن دستگاه خارج از خدمات نانوتل، حتی بهصورت جزئی
نکته: کابل و کیف همراه دستگاه شامل گارانتی نمیباشد.
کابل های شارژ یا انتقال صدا
مواردی که موجب ابطال گارانتی این دسته محصولات میشوند عبارتند از:
هرگونه ایراد ظاهری مانند پارگی، خوردگی، شکستگی، پوسیدگی، تغییر فُرم سوکت ، آب خوردگی و سولفاته شدن و ....
نکته: کیف و اقلام همراه دستگاه شامل گارانتی نمیباشد.
شارژر و شارژرهای فندکی
مواردی که موجب ابطال گارانتی این دسته محصولات میشوند عبارتند از:
هرگونه ایراد ظاهری مانند شکستگی، ضربهخوردگی و زنگزدگی
شکستگی یا فشار بیشاز حد به پورت
نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی و سولفاتگی پورت یا بُرد دستگاه
نوسانات برق، استفاده از شارژر غیر استاندارد و بوی سوختگی در دستگاه
باز شدن دستگاه خارج از خدمات نانوتل، حتی بهصورت جزئی
نکته: کابل و کیف همراه دستگاه شامل گارانتی نمیباشد.
نگهدارنده موبایل
مواردی که موجب ابطال گارانتی این دسته محصولات میشوند عبارتند از:
هرگونه ایراد ظاهری مانند شکستگی، ضربهخوردگی و زنگزدگ ، شکستگی یا فشار بیشاز حد ، از بین رفتن چسب
نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی و سولفاته شدن
نکته: اقلام همراه دستگاه شامل گارانتی نمیباشد.
ارسال کالا
بعد از ورود به سایت آهیل مارکت، وارد قسمت پنل کاربری خود شده و از قسمت سفارشهای من، روند ارسال سفارشات خود را مشاهده کنید.
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس شرکت پست هستید، میتوانید مرسوله را از طریق سامانه پیگیری شرکت پست به آدرس itemtracking.post.ir پیگیری کنید. شماره مرسوله 24 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.
فیزیکی شده باشد، لطفا ابتدا عکس آن را به پشتیبانی سایت ارسال کنید تا مراحل بازگردانی کالا طی شود. بدیهی است مواردی که به موجب استفادهی نادرست از محصول و خارج از شرایط توصیه شده ایجاد شده باشد، شامل گارانتی 7 روزه آهیل مارکت نمیشوند.
هزینه ارسال سفارشات برای استان گیلان رایگان و برای سایر استانها طبق تعرفه رسمی شرکت ملی پست ایران محاسبه میشود.
سفارشات مربوط به شهر رشت که تا ساعت 4 بعد از ظهر روز کاری ثبت شوند، همان روز ارسال شده و به دست مشتری خواهد رسید. سفارشات مربوط به سایر شهرها نیز تا 24 ساعت بعد از ثبت سفارش، پردازش و ارسال میشوند.
بله، با قید این مطلب در قسمت توضیحات سفارش که سفارش تحویل شخصی به غیر از شما شود، کالا به شخص مورد نظر تحویل داده میشود.
ورود و ثبت نام
بعد از ورود به سایت، امکان ویرایش تمامی اطلاعات از طریق پنل کاربری وجود دارد.
در قسمت بالای سایت روی گزینه "ورود/ثبت نام" کلیک کنید. در این مرحله میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. بعد از وارد کردن شماره همراه، کد فعال سازی برای شما پیامک میشود. بعد از وارد نمودن کد فعالسازی ، ثبت نام انجام میشود. سپس از طریق پنل کاربری اطلاعات خود مانند آدرس و ... را تکمیل نمایید.
در آهیل مارکت نیازی به یاد داشتن رمز عبور نیست. شما میتوانید با کلیک روی گزینه ورود و وارد کردن شماره تلفنی که به وسیله آن ثبتنام کردید، درخواست ارسال پیامکی رمز یکبار مصرف برای ورود به سایت را ارسال کنید.
سفارش و خرید
خرید و تحویل سفارش تنها از طریق سایت امکان پذیر است. لطفاً از مراجعه حضوری برای خرید و تحویل کالا خودداری نمایید.
فروشگاه اینترنتی آهیل مارکت دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است.
سفارش کالا، هفت روز هفته به صورت 24 ساعته امکان پذیر است.
خیر، متاسفانه امکان سفارش این دسته از محصولات وجود ندارد.
خیر، به دلیل آنکه محل دفتر فروشگاه آهیل مارکت و انبار آن متفاوت هستند، امکان دریافت کالا درب فروشگاه وجود ندارد.
برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، از پذیرش هرگونه چک بانکی معذوریم.
شما میتوانید بعد از انتخاب محصول مورد نظر و همزمان با وارد کردن اطلاعات شخصی و پستی، روی سایت ثبتنام کنید.
خیر، در آهیل مارکت مشتری ملزم به پرداخت هزینههای جانبی مانند کارمزد، مالیات بر ارزش افزوده، عوارض و ... نیست و مبلغ پرداختی همان مبلغ قید شده در آخرین مرحله ثبت سفارش خواهد بود.
پول کسر شده از حساب در هنگام تراکنش ناموفق، معمولا تا دو ساعت بعد از تراکنش در روزهای کاری به حساب شما بازگشت داده میشود که این زمان ممکن است تا 72 ساعت نیز به طول بیانجامد. اما گاهی اوقات ممکن است که به دلیل اختلالات و مشکلات سیستم، وجه پرداختی برگشت نخورد. در این شرایط لطفاً از طریق سایت یا شماره تلفن با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید.
شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود و یا ارتباط با پشتیبانی سایت در ساعات اداری، سفارشی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.